أخر الأخبار

Responsive Advertisement

طب كنت قولها طب كنت قولها .. قبل ما احبك واعشقك طب كنت قولها .. قبل ما قلبي يصدقك دلوقتي جاي تبعني خلااااااص .. دلوقتي جاي تنساي خل...

طب كنت قولها .. قبل ما احبك واعشقك طب كنت قولها .. قبل ما احبك واعشقك

طب كنت قولها .. قبل ما احبك واعشقك

طب كنت قولها .. قبل ما احبك واعشقك

نتيجة بحث الصور عن ذكرى

طب كنت قولها
طب كنت قولها .. قبل ما احبك واعشقك
طب كنت قولها .. قبل ما قلبي يصدقك

دلوقتي جاي تبعني خلااااااص .. دلوقتي جاي تنساي خلااااص
دلوقتي جاي قصاد الناس وبتقولهاا ..

طب كنت قولها .. قبل ما احبك واعشقك
طب كنت قولها .. قبل ما قلبي يصدقك
انسي الي كان انساني انا .. قلبي الي هان رحمتة انا
فييييينك .. قلبك ظلمني ماقلش حرام
فييييينك .. وريني ليله ازاي هتنام

طب كنت قولها ..
ان الاوان ابعد انا .. ضاع الامان ضاع حبنا
خاااااين .. خاين حبيبي خاين مالكش امان
خاااااين .. اديتك حب وقلبك خان

طب كنت قولها ..

0 comments:

xhmhx

xhmhx

xheshamx