أخر الأخبار

Responsive Advertisement

يوعد و يخلف واستناه ولازلت انا استناه مدام بيوعدني و ميجيشي انا من حقى لازم انساه   يجي يكلمني كلام امبارح و انا اسكت و صوتي ...

يوعد و يخلف واستناه يوعد و يخلف واستناه

يوعد و يخلف واستناه

يوعد و يخلف واستناه

Media preview

يوعد و يخلف واستناه

ولازلت انا استناه

مدام بيوعدني و ميجيشي

انا من حقى لازم انساه

 

يجي يكلمني كلام امبارح

و انا اسكت و صوتي ما علهشي

اقوله مجيتشي ليه امبارح

يقولي سامحني معلشي

و عامل قلبى لعبة معاة

 

اول ما لاقيته و لاقاني

كانت قعداته موانساني

بعدين غاب عنى و لا جاني

سابني لوحدي و نساني

و عامل قلبى لعبة معاة

Media preview

نساني لمده معينه

و بعدين بعتلي مراسيله

يا ناسي الحق معايا

انا و تايه على بر مراسيله

و عامل قلبى لعبة معاة

 

كتب في جوابه كلام منجاي

و عيونه بالكلمة عداته

عرفني في خطابه انا جاي

تراه كداب زي عداته

و عامل قلبى لعبة معاة

 

انا اللي جرحني بصه نظره

انا اللي جرحني بستنظره

و عاملي زي العالم عادي

يوعدني و انا بستنظره

و عمره ما حافظ على معادي

و عامل قلبى لعبة معاة

 

شبكني جماله و انوثيته

و رمشه على الجفن سابيله

عرفت غيره و نسايته

سبته يروح لحال سبيله

و عامل قلبى لعبة معاة

 

-=-

الريس حفني احمد حسن - يوعد ويخلف

-=-

0 comments:

xhmhx

xhmhx

xheshamx