أخر الأخبار

Responsive Advertisement

يالى انت قاضى وعدلك ماضى فى الحكام حكم الزمان مر وانا صابر على الاحكام انا اللى طيش الشباب خد عقلى ولجانى وطوعت مشى الشيطان ضللنى وسهانى بعت...

كلمات سجان الغرام ( عبدة الاسكندرانى ) :يالى انت قاضى وعدلك ماضى كلمات سجان الغرام  ( عبدة الاسكندرانى ) :يالى انت قاضى وعدلك ماضى

كلمات سجان الغرام ( عبدة الاسكندرانى ) :يالى انت قاضى وعدلك ماضى

كلمات سجان الغرام ( عبدة الاسكندرانى ) :يالى انت قاضى وعدلك ماضى

Media preview


يالى انت قاضى وعدلك ماضى فى الحكام
حكم الزمان مر وانا صابر على الاحكام
انا اللى طيش الشباب خد عقلى ولجانى
وطوعت مشى الشيطان ضللنى وسهانى
بعت
انا بعت اللى ما يتباعوش ولا يتعوضوش تانى
وانا اللى اشترتهم بعمرى باعونى مجانى
رحت شتكى للهوا هانى واشجانى
حكم عليا الهوا وانا اللى بقيت انا الجانى
ورمانى فى السجن لم زرارنى حد ولا جانى
ودخلت سجن الغرام
والجانى سجانى
سجان بلا قلب
خد من عمرى ما ادانى
انا قلت ليه يا سجان الغرام ترمينى وتنسانى
من بعد ما قولتلى انك بتهوانى
عشتمنى بالحلق
عشتمنى بالحلق
خرمت انا ودانى
لا الحلق جانى ولا كلام الناس كفانى


يا مدعي الكِبر هو الكِبر (علا مين؟؟)
  قبلك.. هلك ناس كانوا علما و(علاّمين)

وأقوى منك كتير ياما اتخلق (عالمين)
الكِبر عِلــّة.. ومين عايش بـ(ــعِلــّة مين؟!)

جاهل وناقصك علام والجاهل يـ(ــعلم مين؟!!)
كبرك على الناس.. مرض حساس

والطب موجود لكن حق الدوا (على مين؟؟)

0 comments:

xhmhx

xhmhx

xheshamx